menu

Zo Doe Je Duurzaam

Branding
Branding, Illustratie
Mei 2021

Zo Doe je Duurzaam is een start-up die zocht naar een branding waarin de natuur, duurzaamheid en ‘het zelf doen’ centraal staat. Het logo is ontstaan vanuit de gedachte dat een speelse plaatsing van de woorden in combinatie met de stempeltechniek dit ondersteunen. Hierdoor krijgt het logo een authentiek, natuurlijk karakter en is het makkelijk de huisstijl te integreren op verschillende uitingen. Denk hierbij aan kaartjes, labels en verpakkingsmaterialen. Ook in het logo vind je verschillende soorten natuurlijke ingrediënten (bloemen en kruiden), geïllustreerd en met de hand uitgewerkt tot stempel. Zo kun je op een laagdrempelige en voordelige wijze je bedrijfsidentiteit naar buiten brengen.

Zo Doe Je Duurzaam is een bedrijf die mensen op een laagdrempelige manier wil laten zien hoe je duurzamer kan leven. Dit doen ze door DIY pakketten aan te bieden voor het maken van shampoo en afwasmiddel. Daarnaast verkopen ze tevens zelfgemaakte zeep op basis van natuurlijke ingrediënten en geven ze workshops.

terug naar portfolio
Komma_testimonial_start

Ik wilde een mooi logo waar ik trots op kan zijn, maar ben zelf niet zo creatief. Het gehele proces verliep heel fijn en voelde vertrouwelijk. Ik heb aangegeven wat ik mooi en belangrijk vind en hier heeft Marlotte erg goed op ingespeeld. Het eindresultaat is geweldig! Ook krijg ik veel energie en motivatie van de mooie reacties.

Komma_testimonial_eind
Dian Koppers - Oprichter en eigenaar,Zo Doe Je Duurzaam

Zijn we een match?

Benieuwd hoe jouw ideeën er uit zien in vorm en kleur? Stuur me een berichtje en dan gaan we dat bespreken met een kopje koffie.
contact